Vivaldi XL Zevenaar

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of product zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de klantenservice door te geven. Een klacht indienen kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

Vivaldi XL
Edisonstraat 38
6902 PK Zevenaar
Tel: 0316 – 340240
E-mail: info@vivaldixl.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Vivaldi XL bij is aangesloten. U kunt u klacht ook aan melden via het ODR platform van de Europse Comissie ,

Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europse Unie.